عظیمیه-بالاتر از میدان آزادگان-برج قائم طبقه پنجم واحد 508 عظیمیه-بالاتر از میدان آزادگان-برج قائم طبقه پنجم واحد 508
همراه مدیریت : 09123005619 _ 09125688639   ،   تلفن ثابت : 65534604-021 همراه مدیریت : 09123005619 _ 09125688639 ، تلفن ثابت : 65534604-021

سطل زباله 1100 لیتری کرج

سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه نوعی از سطل زباله های شهری میباشد که برای بکارگیری در محیط های شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت . بدنه ی مخزن زباله گالوانیزه دارای گارد پرسی است که مانع از آسیب رسیدن به بدنه ی محصول می شود. شستو شوی مخزن سطل زباله گالوانیزه محدب تولید شده توسط آرتا پارک به آسانی امکان پذیر است زیرا شیرآب تخلیه ی جهت اینکار در این محصول تعبیه شده است. مخزن زباله 1100 لیتری گالوانیزه  درب دار با ضخامت ورق 1.5 الی 2میلیمتری و همچنین چهار چرخ قابل انعطاف یکی از محصولات با ظرفیت مناسب جهت استفاده در فضاهای شهری و صنعتی جهت جابجایی و تفکیک زباله می باشد .آرتا پارک نماینده فروش سطل زباله 1100 لیتری در کر ج میباشد که به راحتی می توانید با یک تماس از خرید آن بهره مند شوید . 
سطل زباله 1100 لیتری کرج

خرید سطل زباله 1100 لیتری در کرج

وسایل و تجهیزاتی که برای جابجایی، انباشت، تفکیک و امحاء زباله ها کاربرد دارد به یکی از المانهای بسیار مهم در طراحی و پیاده سازی نقشه های مدیریت شهری و مراکز صنعتی تبدیل شده است. سطل زباله  های تولید شده در شرکت آرتا پارک از حجم 40 لیتر تا 1100 لیتر می شود. مخزن ۱۱۰۰ لیتری به علت اندازه مناسب و تخلیه مکانیزه بیشترین استفاده را دارند، که دارای چهار چرخ می باشد که دو چرخ آن قابلیت قفل دارند.برای خرید سطل زباله 1100 لیتری در کرج با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید .

قیمت سطل زباله 1100 لیتری در کرج

با پیشرفت سیستم های جمع آوری زباله در شهرها استفاده از این سطل های زباله در سطح شهرها و مجتمع های مسکونی ، تجاری ، بیمارستان ها و مجتمع های صنعتی به یک رویه معمول تبدیل شده است . سطل های زباله در پاکیزگی  ، عدم ایجاد بوی بد و کاهش تجمع حشرات  و زیبایی شهر موثر میباشد . نحوه قرار گیری آنها از هم ، فاصله آنها از دیوار ، تعداد متناسب در یک راسته و هماهنگی طرحی و رنگی با محیط پیرامون علی الخصوص با نیمکت های پارکی تعبیه شده در اطرافش بسیار مهم است .برای خرید سطل زباله 1100 لیتری در کرج با ما در تماس باشید . 

تولید کننده سطل زباله گالوانیزه

مهم ترین هدف از تعبیه سطل زباله گالوانیزه جلوگیری از آلودگی شهر و جمع آوری زباله ها از سطح شهر است و آرتا پارک با تولید سطل زباله های گالوانیزه با کیفیت و درب دار در تلاش است که به جمع آوری و پاکسازی شهر هر چه بیشتر کمک نماید تا همه هموطنان عزیز از نعمت داشتن فضای پاکیزه برخوردار باشند . سطل زباله گالوانیزه ساده ترین نوع سطل زباله فلزی می باشد . سطل زباله فلزی شهری انواع مختلفی دارد . برای خرید آن با آرتا پارک ، تولید کننده سطل زباله گالوانیزه تماس حاصل نمایید . 

مزایای مخازن زباله گالوانیزه

  • سطل زباله گالوانیزه از بسیاری از جهات مطابق با علم روز دنیا می باشد . به عنوان مثال ، ارتفاع، فاصله اهرمهاي بلند کننده، و فاصله محور چرخها و کیفیت . 
  •  آنتی باکتریال بودن سطل زباله های گالوانیزه سبب میشود که باکتری ها در اطراف این محصول جمع نشوند .
  •  ضدحريق بودن سطل زباله گالوانیزه بسیار مهم و کاربردی است .
  • مکانیزم چرخ ها به صورت کمک فنر عمل نموده و جلوی وارد شدن ضربه به بدنه مخرن را می گیرد.